باشگاه استقلال در آستانه دیدار با فولاد از هوادارانش در خوزستان خواست تا نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

باشگاه استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خطاب به هواداران خونگرم خود در استان خوزستان صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است، که تیم استقلال هیچگاه در خوزستان احساس غریبی نکرده‌ و تعصب هواداران استقلالی این استان همیشه زبانزد بوده است.

همچنین مجموعه تیم استقلال در حالی راهی خوزستان می‌شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور، هواداران عزیز از حضور در استادیوم، محل اقامت و فرودگاه محروم هستند.

بی‌شک هواداران عزیز تیم استقلال در خوزستان با درک این موضوع، ابتدا به سلامت خود و در ادامه به سلامت مجموعه تیم استقلال کمک می‌کنند تا مصاف استقلال و فولاد بدون مشکل خاصی برگزار شود.

باشگاه استقلال ضمن ارج نهادن به همه هواداران خوزستانی، از آنها می‌خواهد در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با مسئولان برگزاری بازی همکاری داشته باشند و بی‌شک با این اقدام، برگ زرین دیگری به فرهنگ والای مردم خونگرم و مهمان‌نواز اهواز اضافه می‌شود.

دیدار تیم‌های فولاد و استقلال از ساعت ۲۱ روز چهارشنبه چهارم تیرماه در اهواز برگزار می‌شود.

تیم‌های استقلال و فولاد در حال حاضر با کسب ۳۵ و ۳۳ امتیاز در مکان چهارم و ششم جدول رده‌بندی قرار دارند.

کد خبر 524595

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خوزستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha